Keramika Soukup - koupelny a kuchyně pro každého

O nás

Jiří Soukup

Příběh Keramiky Soukup

Začátky, dnes velmi úspěšné společnosti Keramika Soukup, byly velmi prosté. Jiří Soukup si během svého mládí brigádně přivydělával jako obkladač. Po revoluci odešel do Německa, kde pracoval u firmy zabývající se prodejem a následnou pokládkou obkladů a dlažeb. Složil zde i mistrovské zkoušky a získal mnoho cenných zkušeností, které v následujících letech bohatě uplatnil ve vlastním podnikání.

„Jméno Soukup v názvu firmy je pro mě zavazující.“

Jiří Soukup

Předseda představenstva
KERAMIKY SOUKUP a.s.

Historické mezníky

1992

V roce 1992 otevřel svou první prodejnu v rodné Plzni zabývající se nákupem a prodejem obkladů a dlažeb.
Už tenkrát nabízela plzeňská firma v Puškinově ulici široký sortiment od českých i zahraničních výrobců.

1996

V roce 1996 otevřel Jiří Soukup velkoplošný areál v Plzni-Křimicích, zahrnující na jednom místě prodejnu, vzorkovnu
a sklad s co možná nejširším sortimentem obkladů, dlažeb a stavební chemie na celkové rozloze 2 100 m².

1997

Další významné období firmy bylo v roce 1997, kdy Keramika Soukup expandovala na Slovensko otevřením první slovenské pobočky v Žilině.
Stala se tam přímým prodejcem výrobků firmy Lasselsberger a dalších zahraničních výrobců.

2000

 V roce 2000 otevřela firma v Žilině vzorkovnu o rozloze 1 500 m² a dala tak práci celkem padesáti zaměstnancům.

2005

Rok 2005 byl pro Keramiku Soukup velmi významným. Firma otevřela pobočku nejen v Horažďovicích, ale také ve Spojených Arabských Emirátech – v Dubaji.
Ve spolupráci se svými vlastními architekty a projektanty se Keramika Soukup podílela na výstavbě několika dubajských hotelů a rodinných vil.
Z Dubaje se snažila proniknout na rychle se rozvíjející a velmi perspektivní arabský trh, příkladem toho je úspěšně dokončené Lázeňské sanatorium v Kuvajtu.
Bohužel kvůli hospodářským turbulencím v období krize se musela z toho trhu stáhnout.

2006

V roce 2006 otevřela Keramika Soukup další pobočku na Slovensku, tentokrát v Bratislavě. 

2007

V roce 2007 firma ve spojení se společností Richter+Frenzel otevřela vzorkovnu v Praze,
kde zákazníci našli kompletně zařízené koupelny vybavené tím nejlepším materiálem.

2010

V roce 2010 uvádí společnost do provozu svůj vlastní, nový showroom - Praha-Stodůlky.

2013

V roce 2013 došlo ke kompletní rekonstrukci showroomu v Plzni-Křimicích.
Keramika Soukup do svého sortimentu nově zařazuje prodej podlah a dveří včetně realizace.

2014

V roce 2014 firma udělala velké rozhodnutí. Cítila potřebu posunout se dál, jelikož počet zákazníků neustále narůstal.

Ve spolupráci s přední německou firmou STILL proto „outsourcovali“ plzeňské sklady. Celý tento proces byl velmi náročný a trval celé 3 měsíce.
Po celou dobu bylo vyváženo zboží jen omezeně, což bylo spojeno s mnohými problémy.
Přesto se přechod úspěšně zvládl a zákazníci zůstali společnosti věrni.

2015

V roce 2015 postavila v Bratislavě úplně nový obchodní areál, který podléhá vysokým nárokům na design.

2016

V roce 2016 se Jiří Soukup rozhodl posunout svoji společnost ještě dál.

Po předchozí zkušenosti se vzorkovnou v Praze se pan Soukup rozhodl podpořit to, co mu funguje a naopak potlačit to, co se mu nevyplatilo.
Jednou z nevýhod vzorkovny Praha-Stodůlky byla poloha daleko od centra Prahy.
Rozhodl se proto přestěhovat pražskou pobočku ze Stodůlek více do centra, kde bude zákazníkům blíže. A to s úplně novým konceptem!


Nový koncept Soukup Experience

Zcela nová koncepce společnosti Keramika Soukup. Nové logo, nová jedinečná dvoupatrová vzorkovna v Karlíně i nový web

Vzorkovna v pražském Karlíně

První vzorkovnu Soukup Experience najdete již od začátku roku 2017 v pražském Karlíně, v novém budoucím designovém centru Prahy. Naleznete zde vše pro bydlení – interiérové i venkovní obklady a dlažby, kuchyně, svítidla, podlahy, nábytek, dveře a mnohem více.

Hlavním poselstvím firmy nikdy nebyla jen pouhá koupě materiálu a následný prodej. Vždy se zajímala o svého zákazníka, kterému chce poskytnout víc než jen dlaždici. Nový koncept je kromě architektů, designerů, či developerů zaměřený především na lidi, kterým není lhostejné jak bydlí.

Nové logo a identita

Spolu s novým názvem firmy přišlo nové logo a myšlenka. Proč Soukup Experience? Protože je to již dávno, co se společnost zabývá pouze keramikou či koupelnami. Experience má význam ve smyslu „zkušenost“ nebo „zážitek“ a to je to, s čím firma Keramika Soukup přichází.

Soukup Experience přichází s logem, ve kterém se kloubí tradice firmy Keramika Soukup s inovátorstvím a novým duchem. Keramika Soukup je rodinná firma, která se může pochlubit dlouhou tradicí, založenou na kvalitě svých výrobků. Proto se nevzdala své značky, právě naopak. V novém logu nesměl chybět nosorožec indický, který je pro Keramiku Soukup tak typický.

Nový web

V roce 2019 přichází společnost také s novým webem Soukup Experience, na kterém si můžete prohlédnout všechny designové novinky a načerpat další inspiraci.

Prohlédnout si web >>


Kde nás najdete?

Skoro všude. Podívejte se, v jakých městech najdete naše koupelnová studia.

Naše pobočky >


Zajímají vás spíše naše realizace?

Pár jsme jich pro vás vybrali. Zbytek si můžete prohlédnout na stránce reference.

Přijedeme k Vám ZDARMA!